VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe E-PESUMAJA (edaspidi Veebipood) omanik on SOL BALTICS OÜ (registrikood 10419987), asukohaga Telliskivi 61b, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade/teenuste ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete/teenuste hinnad on märgitud toodete/teenuste juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade/teenuste hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba/teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba/teenuse artikli juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba/teenuse tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.
Kui tellitud kaupa/teenust ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: SOL transport, ise kaubale järele tulemise võimalus.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Tallinn, Tartu ja Pärnu tellimused jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti tagasi 4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus teenuse tellimus täita kuni 14 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus esitada pretensioone 3 päeva jooksul.
3-päevase pretensiooni esitamise kasutamiseks ei tohi esemeid, millele teenus telliti - kasutada muul viisil kui on vajalik teenuse kvaliteedis veendumiseks viisil nagu see on lubatud teenuse kvaliteedi kontrollimiseks füüsilises pesumajas.
Kui esemeid, millele puhastusteenus telliti on peale kauba kättesaamist kasutatud ja alles peale seda esitatud pretensioon siis on Veebipoe jaoks pretensiooni esitamine õigustühine.
Esemed, millele telliti puhastusteenus ja mille teenusega ei ole klient rahul, saadab Veebipood ekspertiisi. Kui ekspertiis tuvastab pakkuja (Veebipoe) tegevusest ilmnenud vead, siis tasub ekspertiisi kulu Veebipood. Kui ekspertiis tuvastab, et pakkuja ei ole eksinud, siis jääb ekspertiisi kulu tellija kanda. Ekspertiisi hinnaks on 25 € ühe eseme kohta.
Pretensioon esitatakse vabas kirjalikus vormis koos tõestusdokumentidega aadressile: pesumaja@sol.ee
Veebipood tagastab mittekvaliteetse teenuse eest ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud või transpordib oma kulul kõnealused esemed uuesti pesumajja ja teostab täiendava puhastuse.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust kui kauba/teenuse hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis oli olemas juba kliendilt asja/esemete vastuvõtmise hetkel. Kui Veebipood tuvastab asja vastuvõtmisel, et riie on defektiga või katki, siis Veebipoel õigus teenuse tegemisest loobuda või puhastab toote kliendiga täiendaval kirjalikul kokkuleppel.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kolme päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pesumaja@sol.ee
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud teenusel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudused. Kui ei ole võimalik parandada ega asendada ja on tõestatud Veebipoe süü - tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile: pesumaja@sol.ee
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.